Beste PHP'ers,

Hoe kan ik halverwege de uitvoering van een script een ander script (op een andere server) includen, maar ook een variabele meesturen en weer ontvangen. Ik wil dit doen omdat mijn hoster geen fopen of Curl toestaat om bestanden te openen/lezen. Ik heb nog een ander hosting pakketje waar dat wel kan (maar andere dingen weer niet), dus ik zou een deel van het script (kijken of een domein benaderbaar is door bv: -> if(@fopen('http://www.'.$domein.'.'.$ext, 'r')) { ...etc ) De variabelen $domein, en $ext moeten heen, en een variabele terug (wel/niet benaderbaar)...

Dit natuurlijk zonder bestaande pagina-layout te wijzigen...

Wellicht is het simpel, maar voor mij is het nieuw...

Alvast bedankt voor de reactie,

Richard

Ik heb 't op een andere manier opgelost. ik resolve de domeinnaam naar een IP-adres met gethostbyname. Dan heb ik ook een goede indicatie of een domeinnaam al dan niet bestaat, niet zo goed als rechtstreeks contact met de 'WhoIs Servers', maar goed genoeg.

:-)

TJVB schreef op 02.12.2009 22:58
Dan ben ik toch zeer nieuwsgierig wat voor upload jij hebt en hoeveel bezoekers jij dan thuis krijgt.

1mbits en ik moet wel bekennen dat ik geen full-swing productie draai met duizenden bezoeker. Drie kleine serieuze websites en twee test websites die elders productie draaien.

Reageren