Ik heb het volgende
else
		{

if ($poll_details['a'] != ''){
   				$display_output .= '<tr>'.
        			   '<td align="rigth"><input type="radio" name="antwoord" value="a"></td>'.
         			   '<td>'.$poll_details['a'].'</td>'.
      					'</tr>';
      			}
      			if ($poll_details['b'] != ''){
        			   '<td align="rigth"><input type="radio" name="antwoord" value="b"></td>'.
         			   '<td>'.$poll_details['b'].'</td>'.
      					'</tr>';
      			}	
      			if ($poll_details['c'] != ''){
        			   '<td align="rigth"><input type="radio" name="antwoord" value="c"></td>'.
         			   '<td>'.$poll_details['c'].'</td>'.
      					'</tr>';
      			}
      			if ($poll_details['d'] != ''){
        			   '<td align="rigth"><input type="radio" name="antwoord" value="d"></td>'.
         			   '<td>'.$poll_details['d'].'</td>'.
      					'</tr>';
      			}
      			if ($poll_details['e'] != ''){
        			   '<td align="rigth"><input type="radio" name="antwoord" value="e"></td>'.
         			   '<td>'.$poll_details['e'].'</td>'.
      					'</tr>';
      			}
      			$display_output .= '</table><td colspan="2" align="left"><input name="vote" id="vote" type="submit" value="Stem!"></td></strong>';
   					'</form>';
		}

Weet er iemand waarom mijn waarde antwoord een array is als output?
Alvast bedankt!
Mvg,
Lander
Ok. Bedoel je dat wat je opvangt met een GET of POST, of wat anders? Want als je een radio-group submit, dan vangt PHP 'm af als Array, omdat er meerdere waarden instaan.
Cornel schreef op 15.12.2009 15:47
Ok. Bedoel je dat wat je opvangt met een GET of POST, of wat anders? Want als je een radio-group submit, dan vangt PHP 'm af als Array, omdat er meerdere waarden instaan.

Idd hetgene wat ik ontvang met een POST en dan in een mysql stop Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
landervn schreef op 15.12.2009 15:53
[quote='Cornel schreef op 15.12.2009 15:47']Ok. Bedoel je dat wat je opvangt met een GET of POST, of wat anders? Want als je een radio-group submit, dan vangt PHP 'm af als Array, omdat er meerdere waarden instaan.

Idd hetgene wat ik ontvang met een POST en dan in een mysql stop. Enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen
Wat wil je ermee doen dan? :)
Chilion schreef op 15.12.2009 16:04
Wat wil je ermee doen dan? :)
Het zou moeten de bedoeling zijn dat men kan kiezen uit de antwoorden en wanneer men voor antwoord a gaat dan daadwerkelijk 'a' wordt opgeslaan
Nou, dan heb je dus een radio button er staan.

<input type="radio" name="vraag" value="a" checked="checked" />A. <input type="radio" name="vraag" value="b" />B

Uitlezen:

.$_POST['voorletters'].
Chilion schreef op 15.12.2009 17:31
Nou, dan heb je dus een radio button er staan.

<input type="radio" name="vraag" value="a" checked="checked" />A. <input type="radio" name="vraag" value="b" />B

Uitlezen:

.$_POST['voorletters'].

Ah ideaal!
Hartelijk dank!!!

Reageren