beste

een vriend van me heeft een webshop vroeger laten maken door ene bedrijf
maar dit bedrijf bestata nu niet meer in deze webshop zitten 100den artikelen
maar er is een probleem met de onderdelen worden ingelezen via txt bestanden
maar enkele van zijn onderdellen bevatten een spatie en deze kunnen dan niet verwijdert worden dus categorieen in 1woord is geen probleem en bij producten ook niet maar vb als je zet iphone gsm in 2woorden is dit onmogelijk wie weet raad

ik post even de code van de admin

alvast dank

if ($_GET['page'] == "cats"){
$q = "";
$file = fopen("WSFILES/cats", "r");
$q = "";
while (!feof($file)){
$q .= fgets($file, 1024);
}
fclose($file);
$q = explode(",", $q);
echo "<a href=admin.php?PHPSESSID=" . session_id() . "&page=home>Naar de adminpagina</a><br><br>";
echo "<a href=admin.php?PHPSESSID=" . session_id() . "&page=ncat>Nieuwe categorie...</a><br><br>";
echo "<p>Hieronder ziet u de categoriën die aanwezig zijn in de webshop...<br><br>";
foreach($q as $follow => $cat){
if (!$follow == ""){
echo $cat . "&nbsp;&nbsp;[<a href=admin.php?PHPSESSID=" . session_id() . "&page=kcat&cat=" . $cat . ">Verwijderen</a>]";
echo "<br>";
}
}
echo "</p>";
}

update
Plaats alléén relevante code en geen compleet script.

Je script in je post is nu niet echt leesbaar. Pas je post even aan en gebruik [ignore]
 en 
[/ignore] tags om je code heen. Om php code zet je uiteraard dit:<?php en ?>Gebruik je knop om dit te doen.

SanThe.

Edit: Ga eerst je html maar eens valid maken.
ik ben bezig met ene update voor de site dit is niet standaar door mij gemaakt

hier vind je ene kortere code

if ($_GET['page'] == "cats"){
$q = "";
$file = fopen("WSFILES/cats", "r");
$q = "";
while (!feof($file)){
$q .= fgets($file, 1024);
}
fclose($file);
$q = explode(",", $q);
echo "<a href=admin.php?PHPSESSID=" . session_id() . "&page=home>Naar de adminpagina</a><br><br>";
echo "<a href=admin.php?PHPSESSID=" . session_id() . "&page=ncat>Nieuwe categorie...</a><br><br>";
echo "<p>Hieronder ziet u de categoriën die aanwezig zijn in de webshop...<br><br>";
foreach($q as $follow => $cat){
if (!$follow == ""){
echo $cat . "&nbsp;&nbsp;[<a href=admin.php?PHPSESSID=" . session_id() . "&page=kcat&cat=" . $cat . ">Verwijderen</a>]";
echo "<br>";
}
}
echo "</p>";
}

mvg

Reageren