ik heb een website op bassis van e107.
nu wil ik een dating site er van gaan maken of antans in de site een dating gedeelte maken.
nu heb ik al heel veel gegoogeld hierop maar nog nix gevonden.
ook heb ik al op de nederlandse forum van e107 hier een draadje op gegooid maar nog niks ge vonden
hopelijk is hier iemand die mij wel kan helpen aan een plugin of iets dergelijks.
overigens het draadje op de e107 forum is te vinden op: http://e107.nl/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?22605.last
Nauw ik zou haast verwagt hebben dat zou iets wel al bestond.
Van daar dat ik ook hier de vraag stelde.
En anders zou ik het HEEEL mooi en fijn vinden als iemand zoon plugin zou kunnen maken.
Want ik vind me zelf niet egt een goede php programmeur
Oja nu weet ik weer waarom ik niet graag gebruik maak van phphulp.
Daar zijn van die mensen die graag over de speling vallen.
Zelfs als men al de moeite neemt eerst ff in word te typen en zo de ergste fouten er uit halen.
Wat mij betreft kan deze topic dus wel weg
Respect is voor mensen die minder goed zijn in Nederlands is soms moeilik te vinden
?
Onbekende gebruiker
02-01-2010 12:41
peter vd linden schreef op 02.01.2010 11:59
Oja nu weet ik weer waarom ik niet graag gebruik maak van phphulp.
Daar zijn van die mensen die graag over de speling vallen.
Zelfs als men al de moeite neemt eerst ff in word te typen en zo de ergste fouten er uit halen.
Wat mij betreft kan deze topic dus wel weg
Respect is voor mensen die minder goed zijn in Nederlands is soms moeilik te vinden
Als je het in word doet had je alle fouten eruit kunnen halen.
Om je te kunnen helpen moet je toch echt een goeie duidelijke uitleg hebben en daar hoort zinsbouw en ABN gewoon bij.
Als je je door je spellings problemen benadeeld voelt is het handig dit aan het einde van je post even te melden "sorry voor mijn matige Nederlands ik heb hier moeite mee" dan voorkom je dit soort nare reacties.