Ik zoek een script dat letters naar echts toe schrijft maar dat ik kan instellen hoe snel het gaat. Heeft iemand deze?

Bedankt
Ja, die had ik al bekeken, maar ik wil dat hij gewoon op een normaal tempo typt. Als je hiervan de "delay" wijzigt gaat hij heel schokkerig typen (maakt niet uit wat je kiest). Zijn er misschien nog anderen?
Robbin schreef op 13.01.2010 17:54
Ja, die had ik al bekeken, maar ik wil dat hij gewoon op een normaal tempo typt. Als je hiervan de "delay" wijzigt gaat hij heel schokkerig typen (maakt niet uit wat je kiest). Zijn er misschien nog anderen?

Bij mij is die niet schokkerig ( teminste dat vind ik )
Ik vind hem niet zo net, want je krijgt eerst een html geel te zien voordat de tekst komt...
Njah netjes is die niet..
maar sorry ik kan je er verder niet mee helpen.
ik had deze toevallig liggen

<html>

<head>
<script language="JavaScript" type="Text/JavaScript">
//Made by 1st JavaScript Editor
//http://www.yaldex.com
//Come and get more (free) products

function fifteenth(){
sixteenth();}window.onload=fifteenth;var seventeenth=0;

function sixteenth(){eighteenth=document.getElementById('nineteenth').innerHTML;var 

twentieth=document.getElementById('nineteenth').offsetHeight;document.getElementById('nineteenth

').innerHTML='';document.getElementById('nineteenth').style.height=twentieth;document.getElement

ById('nineteenth').style.fifth2='visible';sixth2();}
function sixth2(){
document.getElementById('nineteenth').innerHTML +=eighteenth.charAt(seventeenth);
if (seventeenth<eighteenth.length-1){seventeenth++;setTimeout('sixth2()',1500);}
else return;}
</script>

<title></title>

</head>

<body>

<span id='nineteenth' style='fifth2:hidden'>Enter Your Text Here</span>
</body>

</html>

de snelheid kan je instellen met de timeout parameter op regel 22

Reageren