Hallo!

Ik heb een vraag, we zijn bezig voor een informatica project. We moeten een inschrijf formulier maken, maar nu is de vraag:

"weet iemand een script, waarmee je op volgende en vorige kan drukken en dat het controleert ofdat je alles hebt ingevult en dat hij alles opslaat?"

Hopelijk kunt u ons advies geven!

MVG

Freek en de rest
Ja dat weet ik. Ik neem aan dat je niet zoveel van php af weet dus gaan we het makkelijk houden

Je maakt gewoon een button die naar de volgende pagina redirect. En alle gegevens sla je op in een array of in een database. Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met opslaan. Waar wil je het in op slaan? In een database, wil je het versturen daarna wil je nog antwoord kunnen geven. Of wil je gewoon simpel zoals het verhaal hierboven?

Suc6
We zijn bezig met een bestelformulier, en die moet uit verschillende pagina's bestaan.

En wat ik bedoel met opslaan is dat als je naar de volgende pagina gaat dat de gegevens van de vorige pagina niet verloren gaan. Dus als je met de vorige knop terug gaat dat de gegevens er nog staan.

Dus mijn vraag is: Heeft iemand een script van de volgende en vorige knop, die aan een database gekoppeld zijn ??

MVG,

Freek
Aha, ik snap wat je wilt.

Wat je kan doen is met javascript een div onzichtbaar maken en die pas zichtbaar maakt nadat er op die volgende knop is gedrukt, En je kan dan die value's van het formulier opslaan in een sessie.

Oh oke dankjewel, maar heb je misschien een voorbeeldje of een tutorial?
Want wij hebben nog nooit met javascript gewerkt.
Freek schreef op 20.01.2010 09:26
Hallo!

Ik heb een vraag, we zijn bezig voor een informatica project.

En betekent dit dus dat we jouw huiswerk doen?
Aar schreef op 20.01.2010 10:22
[quote='Freek schreef op 20.01.2010 09:26']Hallo!

Ik heb een vraag, we zijn bezig voor een informatica project.

En betekent dit dus dat we jouw huiswerk doen?[/quote]

Hij vraagt om een voorbeeldje of een tutorial, dat is toch niet zijn huiswerk doen ??
Neaj, daarom leg ik ook uit hoe hij precies aan de slag moet gaan..

Hopelijk kunt u ons advies geven!

Dat hebben we nu gedaan dus jah;)
lijers
Freek schreef op 22.01.2010 12:24
lijers

Zielig mannetje.
Ga uithuilen bij je moeder en probeer voortaan zelf te denken en je eigen huiswerk te maken.

Reageren