Ja dat weet ik. Ik neem aan dat je niet zoveel van php af weet dus gaan we het makkelijk houden
Je maakt gewoon een button die naar de volgende pagina redirect. En alle gegevens sla je op in een array of in een database. Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met opslaan. Waar wil je het in op slaan? In een database, wil je het versturen daarna wil je nog antwoord kunnen geven. Of wil je gewoon simpel zoals het verhaal hierboven?
We zijn bezig met een bestelformulier, en die moet uit verschillende pagina's bestaan.
En wat ik bedoel met opslaan is dat als je naar de volgende pagina gaat dat de gegevens van de vorige pagina niet verloren gaan. Dus als je met de vorige knop terug gaat dat de gegevens er nog staan.
Dus mijn vraag is: Heeft iemand een script van de volgende en vorige knop, die aan een database gekoppeld zijn ??
Wat je kan doen is met javascript een div onzichtbaar maken en die pas zichtbaar maakt nadat er op die volgende knop is gedrukt, En je kan dan die value's van het formulier opslaan in een sessie.