Hey,

Ik heb een klein probleem. Ik heb laatst mijn computer herinstalleert (Windows XP Proffesional SP3), maar nu krijg ik Apache van Xampp niet meer van start. Skype staat wel op de computer, maar niet aan. IIS staat (volgens mij) niet aan. De Error log geeft dit:
"
Backslash found where operator expected at D:/Programma's/xampp/perl/lib/Config.pm line 77, near "perl\"
[Fri Jan 22 09:57:21 2010] [error] Attempt to reload DynaLoader.pm aborted.\nCompilation failed in require at D:/Programma's/xampp/perl/site/lib/ModPerl/Const.pm line 18.\nBEGIN failed--compilation aborted at D:/Programma's/xampp/perl/site/lib/ModPerl/Const.pm line 18.\nCompilation failed in require at D:/Programma's/xampp/perl/site/lib/Apache2/Const.pm line 18.\nBEGIN failed--compilation aborted at D:/Programma's/xampp/perl/site/lib/Apache2/Const.pm line 18.\nCompilation failed in require at D:/Programma's/xampp/apache/conf/extra/startup.pl line 9.\nBEGIN failed--compilation aborted at D:/Programma's/xampp/apache/conf/extra/startup.pl line 9.\nCompilation failed in require at (eval 2) line 1.\n
[Fri Jan 22 09:57:21 2010] [error] Can't load Perl file: D:/Programma's/xampp/apache/conf/extra/startup.pl for server localhost:80, exiting... "

Wanneer ik Port-Check uitvoer, staat er overal "Free" achter. Firewall is uitgeschakeld. Als ik op Start klik, Staat er ong. een sec Running, vervolgens gaat hij weer uit. Kan iemand mij helpen?
Installeer het eens opnieuw onder je Administrator-account?
Het lijkt erop dat er wat bestanden missen?
Ik heb Xampp geïnstalleerd met de 'beheerder van deze computer', met een installatie pakket van Xampp. Heb al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, maar dit helpt niks. Kan het zo zijn dat er op de achtergrond nog een (van een verwijderde xampp) Apache loopt? Zoja, hoe zet ik die uit/verwijder ik die?
Bedankt voor snelle reactie :)

in je configuratiescherm,software, en dan verwijderen, installeer dan nog eens?
als het dan niet werkt is het niet oude software... wat je dwars ligt.
Hmmm, slashes, backslashes heb je wel een Window$ versie genomen en geen Linux versie van Xamp ?
@Koen:
Bij configuratiescherm > Software staat hij niet. Kan hem daarom niet via daar de-installeren. Ik heb hem daarna via Xampp gedeinstalleerd, wat overigens vaag was omdat de uninstaller zichzelf alleen verwijderde (heb daarom maar de map verwijderd).
@John:
Ik heb hem daarna weer gedownload (zeker Windows) in Zip formaat (vorige keer .exe) maar werkt nog steeds niet. Nu werkt MySQL ook niet meer, deed het voorheen wel, maarja....
iig bedankt voor de hulp, weten jullie nog iets, laat het me weten :)
MySQL werkt weer, was vergeten de Setup alles weer goed in te laten stellen (locatie etc.) Apache werkt nog niet :(

Reageren