ik zit me het idee om een site te bouwen voor mensen die netwerk ondersteuning zoeken (zegmaar zoals deze site alleen dan gericht op netwerken ipv PHP.)

Wat denken jullie van dit plan, en zouden er misschien mensen zijn die intresse hebben bij het ontwerpen cq bouwen van de site

Laat maar horen wat jullie ervan denken

Gegroet
Jeroen

Als ik het niet te druk had.... zou ik meedoen (maar ik heb het veelste druk, school, werk, stage...)

Veder zal ik als ik jouw was meer info gegeven, wat wil je pricies, forum? tuts?...
Wat staat er tegen over als je meehelpt, ads? eeuwige dankbaarheid?

enz...

suc6
Ik dacht aan idd aan een forum en tuts en dan vooral gericht op ethernet (en natuurlijk ook het draadloze ethernet) maar misschien ook een beetje Token Ring

Ik ben je uiteraard eeuwig dankbaar!!!!, maar als "we" inkomsten kunnen genereren uit reclame delen "we" dat natuurlijk
Ik vind het wel een geinig idee...

Krijg je zoiets als wisfaq.

Is hetzelfde idee, alleen dan gaat het over wiskunde.
Jeroen schreef op 13.04.2005 18:59
vooral gericht op ethernet (en natuurlijk ook het draadloze ethernet) maar misschien ook een beetje Token Ring

Draadloos Ehternet ?
Ethernet kan alleen over 10BASE-T en 100BASE-T enz.

Maargoed als je zo'n website zou maken zou ik het over elk medium doen koper glas en lucht.
van IEEE 802.3 en IEEE 802.11 tot IEEE-1394

zo krijg je een breeder publiek.
Token ring is sooooo 1990.
Arend schreef op 14.04.2005 01:49
Token ring is sooooo 1990.

Altijd kritiek!! Bedenk jij eens wat.
Wat is Token ring eigenlijk? Nog nooit van gehoord
Webmakerij schreef op 14.04.2005 16:27

visualiseer het met

een ring waar een trein doorheen rijdt en die neemt elke keer een paketje mee van een computer en die levert hem af bij een andere computer
ja idd, en er kan maar een computer tegelijk iets verzenden doormiddel van een token dat steeds wordt doorgegeven; oftewel je moet wachten op de trein voordat je iets kan verzenden
Webmakerij schreef op 14.04.2005 16:27

Als er nou nog een aantal mensen mee willen helpen met de site... dan kan je daar je antwoord vinden :P

Reageren