Beste,

Binnenkort krijgt mijn site een nieuw systeem en een nieuwe look
het gaat er ong zo uit zien (http://td-sites.nl/hiphopmusic/)

Wat zal ik er nog aan veranderen?
Ik mischien heb ik nor beta testers nodig voor het nieuwe systeem

Gr,
Te veel grijze massa. Ik zou het gaver vinden als er meer zwart in zat. Dat is wat mij betreft ook meer Hip-Hop.

Het ziet er nu allemaal nogal saai uit....

EDIT:
Wat voor videos komen er op de website te staan?
opzich wel redelijk, echter is het misschien handig even de W3C foutjes weg te werken en bijvoorbeeld bij het inlog menutje dat als je erin klikt bijvoorbeeld "gebruikersnaam" weggaat. Verder had je misschien naar mijn idee het anders kunnen aanpakken. In een van je vorige topics had je het over basing en slicing. Dat ging over deze layout. Ik vroeg me af of het nou wel handig is om eerst je layout in photoshop te maken dan te betalen voor het slicen en dan te laten reviewen?..
nimtex schreef op 05.02.2010 15:58
opzich wel redelijk, echter is het misschien handig even de W3C foutjes weg te werken en bijvoorbeeld bij het inlog menutje dat als je erin klikt bijvoorbeeld "gebruikersnaam" weggaat. Verder had je misschien naar mijn idee het anders kunnen aanpakken. In een van je vorige topics had je het over basing en slicing. Dat ging over deze layout. Ik vroeg me af of het nou wel handig is om eerst je layout in photoshop te maken dan te betalen voor het slicen en dan te laten reviewen?..

Heb ik gedaan,
Layout is in photoshop gemaakt,
Laten slicen door Tom,
En nu het nieuwe systeem erin aan het bouwen,
Kvind het er maar lelijk en ouderwets uit zien.
Zoek om te beginnen eens een ander kleurenschema.

Edit; onorigneel concept ook trouwens

Reageren