Ik wil graag een site maken waarbij mensen zich kunnen aanmelden en berichten naar elkaar kunnen versturen en als ze bijvoorbeeld op een button klikken dat ze dan meer wapens krijgen. Weet iemand welk script goed zou kunnen zijn? En of het een inlogsysteem met mysql moet zijn?
thx
Zoiets maak je niet zomaar. Heeft ook geen zin om je dat te proberen uit te leggen, je moet zelf eerst PHP kunnen, dan kun je je eigen vraag beantwoorden.

p.s. Ja dat moet definately met MySQL
geweldig als ze m'n naam gebruiken :P

zoiets moet je zelf maken en gaat heeeeeeel lang duren aangezien je zo te zien nog geen php of welke ss taal kent
hoeft niet met mysql, je kan ook msql, access, mssql, postgresql, oracle of 1 van de andere sql servers gebruiken
het kan zelfs zonder sql server maar dat raad ik je niet aan
Bij mij is SQL en MySQL hetzelfde :P.

Maarja, wargames zijn niet leuk tenzij ze heel groot zijn en uitgebreide mogelijkheden hebben, zoals NukeZone. Zoiets doms als Drugsdealer of dat soort spelletjes zijn zooo kansloos, dan kun je dus beter niet beginnen. Zeker omdat ik verwacht, door het feit dat je geen goede kennis van PHP hebt, dat het een erg basic (drugdealer-like) spelletje wordt.
Stelletje nerds!
Zeg het ze!
Denk niet dat je mij eruit pikt als nerd op straat ;)

Fitness en kickboksen helpt :P.
. waarom zit er nou geen dubbelpost detectie op deze website ;(
ik ben nogal aan het leechen dus veel timeouts (tja 800+ verbindingen tegelijk vind m'n server niet prettig)
mij zal je er ook niet uitpikken op straat hoor (een echte nerd komt namelijk niet op straat B) )
Haha goeie uitspraak, kan ik niet tegenop :P

Reageren