Misschien moet je gewoon een Dropdown menu downloaden... Als iemand dan over de bovenstaande link gaat moet je er voor zorgen dat je niet een lijstje links ziet, maar tekst... Misschien kan je het zelf maken en anders vraag je het maar, ik kan best ff helpen hoor.
Link gekopieerd
<head>
<style>
body{font-family:verdana;}
table{font-size:70%;background:d20000}
a{color:black;text-decoration:none;font:bold}
a:hover{color:003366}
td.menu{background:d8e1e9}
table.menu
{
font-size:100%;
position:absolute;
visibility:hidden;
}
</style>
<script language="JavaScript">
function toonmenu(elmnt)
{
document.all(elmnt).style.visibility="visible"
}
function verstopmenu(elmnt)
{
document.all(elmnt).style.visibility="hidden"
}
</script>
</head>
<body>
<font face="arial" size="3"> <table width="100%"> <tr bgcolor="#d8e1e9"> <td onmouseover="toonmenu('site1')" onmouseout="verstopmenu('site1')">
<a href="#.html" target=frame1>Home</a><br /><table class="menu" id="site1" width="100%"> <tr><td class="menu"> <td class="menu">Hallo! Wij eisen chocola met beroemde Coca Cola!</td>
</tr>
</table></td>
<td onmouseover="toonmenu('site2')" onmouseout="verstopmenu('site2')"> <a href="#.html" target=frame1>Menu-item</a><br />
<table class="menu" id="site2" width="100%">
<tr>
<td class="menu">Hallo! Wij maken chocola met beroemde Coca Cola!</td>
</tr>
</table></td>
<td onmouseover="toonmenu('site3')" onmouseout="verstopmenu('site3')"> <a href="#.html" target=frame1>Titel</a><br />
<table class="menu" id="site3" width="100%">
<tr>
<td class="menu">Hallo! Wij maken chocola met beroemde Coca Cola en Chips van Sieneke!</td>
</tr>
</table></td>
<td onmouseover="toonmenu('site4')" onmouseout="verstopmenu('site4')"> <a href="#.html" target=frame1>Titel</a><br />
<table class="menu" id="site4" width="100%">
<tr>
<td class="menu">Hallo! Wij eten chocola met beroemde Coca Cola reclamepersoon!</td>
</tr>
</table></td>
<td onmouseover="toonmenu('site5')" onmouseout="verstopmenu('site5')"> <a href="#.html" target=frame1>Titel</a><br />
<table class="menu" id="site5" width="100%">
<tr>
<td class="menu">Hallo! Wij poepen chocola met beroemde Coca Cola!</td>
</tr>
</table></td></table>
</body>
Voorbeeld:
KLIK HIER!
Link gekopieerd
Heel erg bedankt,
zoiets zocht ik, deze kan ik dan mooi aanpassen.
Link gekopieerd
Ik zie de reden voor tabellen niet.
Waarom geen divs?
Link gekopieerd
Mark L op 02/07/2010 21:48:03
Ik zie de reden voor tabellen niet.
Waarom geen divs?
Tabellen vond ik even handig voor in mijn HTML editor... Met divs was weer een omweg, komt door m'n *blieb* editor.
Link gekopieerd