Beste

Ik ben al een heel eindje bezig aan een project voor mezelf. Het wordt een soort MMORPG-klik spel. Het zal gaan over oorlogen. Het spel zal zeer uitgebreid worden. Nu heb ik vandaag bijna de volledige lay-out af gewerkt. Nu wil ik even horen wat jullie er al van vinden.

De lay-out is tevens ook compleet xHTML 1.0 en CSS 2.1 valid.
Graag wil ik ook even horen of de website snel genoeg laad. Want hij beschikt nu over een aantal zeer grote images die ik toch graag op hoge kwaliteit houdt.

Verder wil ik nog even zeggen dat het normaal is dat de titel een soort lelijke schaduw heeft. Dit komt omdat er echte tekst boven de afbeelding staat. Ik moet die tekst nog uit de afbeelding verwijderen.
Project: The War
tja de achtergrond is wel mooi, maar de rest vind ik niet echt mooi.

ik vind de header te simpel

mischien kan je bovenin meteen een login venster doen.

en een mooiere header beetje grijs met wit vind ik niet echt goed eruit zien.

er mag wel meer kleur in, het is nu erg saai ik zou het niet gaan spelen.
het is te donker doordat er alleen zwart/grijs/wit inzit

en de footer is ook niet mooi afgewerkt een zwart blok alleen daar mag ook wel meer mee gebeuren vind ik.

nou nog succes het begin is er :)
schenk even aandacht aan de tekst. Regelafstand doet wonderen!
Bedankt voor jullie reacties.
@sander: Ik vindt de header best wel mooi zo en een login daarin implanteren heb ik geprobeerd maar dat paste niet echt. Ook vindt ik het juist mooi met donkere kleuren. Als ik daar nu 1 kleur in zal steken zal die kleur echt gaan opvallen. Dat wil ik juist niet. Een iets donkerder design past wel bij een oorlog game lijkt mij, niet?

@Citroen: Ik snap niet waarom je begint over regelafstand? Ik vond de regelafstand juist goed geplaatst zo. Of moet ie misschien iets verder van de randen?

Bedankt voor jullie reacties trouwens (Y)
@Ruben, met regelafstand wordt line-height in css bedoeld, en niet de paddings.
@Ruben, je moet niet om advies vragen om vervolgens te vertellen dat je het design toch al goed vindt. : )
Dat zeg ik niet Marcus, maar wat ik bedoel is gewoon. Ik ben blij dat je commentaar enzo geeft. Maar ik zij gewoon dat ik het liever zo houd. Dus het niet zal veranderen. Dat mach toch neem ik aan? :O

@Mark: bedoel je op de menu buttons? Dit was ik inderdaad van plan, maar ben ik vergeten. Bedankt dat je me eraan herinnerd ;)

Reageren