Hoe kan je dit doen?(...)):
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.foto_ext?p_spr_id=11928359&p_type_lijst=VL&o_id=1882293&p_css=/css/style_at1_occ.css

Je ziet een foto van een auto en 2 foto's boven. Als je dan op die foto klinkt ga je naar die andere foto. Hoe kan je zo iets doen?

Als je bv in een talbel auto's
2 kollomen heb met de locatie van de foto's...
'img1' varchar(50),
"img2" varchar (50)
img1 zit dan "images/img1.gif"
img2 zit dan "images/img2.gif "

Hoe kan je dan beginnen? Kan iemand een voorbeeld geven waar ik dan door kan gaan.

Ik weet dus niet hoe ik het moet beginen. Ik wil het doen met php en mysql en een beetje javascript.

alvast bedank :)
Met $_GET vars.
Aan de hand daarvan bepaal je welke foto's je toont :)
hhhm zal proberen (<< beetje experiementer en het lukt wel :D)
ik weet niet wat ik heb maar mijn browser (IE6.0)
als ik bijv. dit doe (simpel voorbeeld)
<?
echo "dit is het voorbeeld";
?>
wat doe ik dan verkeerd of ligt het aan me browser en als het aan me browser ligt zeg dan ff wat ik moet doen plaes....
Eduard, waar de f*ck heb jij het over?

Elwin
als je de grote foto in een frame laat loaden en de kleine foto's als een link met als target het frame laat fungeren dan wordt niet de hele pagina ververst, maar alleen het frame waar de grote foto in staat.
Op deze manier kun je zonder php, java e.d. dit resultaat in ieder geval bereiken.
Hanidg is dan wel om met een IFRAME te werken zodat de pagina zelf geen andere frame hoeft de bevatten. Een IFRAME kun je op elke willekeurige plaats zetten en elke willekeureige grootte geven.

Sander
Ooooit in het ver-verleden gebruikt ik dat. Toen ik hoorde over dat het niet goed mety bookmarks kon werken en ik toen ook over de functie include() hebt gehoord, heb ik dat tot nu toe meer dan 3 of 4 jaar(of meer) niet gebruikt :D
Nee ik ook niet... tot ik een fotoalbum wilde maken waarbij zonder de pagina te verversen een foto groter werd getoond... en toen kwam ik tot de conclusie dat dit toch echt een eenvoudige manier is om te bereiken wat ik wilde.....
ik bedoel als ik dat simpele voorbeeld doe dan krijg ik op me browser gewoon wit ik weet niet wat ik moet doen en sorry voor de ondijdelijke tekst
:P:P:P:P:>:>:>::>
@eduard: Wat heeft jouw probleem in vredesnaam met dit topic te maken? Het gaat hier om het switchen tussen verschillende foto's.....

Reageren