Ik wil graag dat als je naar mijn site gaat dat je eerst een plaatje krijgt van bijv. reclame ofzo en dat je dan na 5 sec doorgaat naar de gewone site. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen?
Het was ook niet mijn idee maar ik werd gevraagd of ik even wou kijken of het kan..
Als je niet eerst naar de reclame wilt verwijzen, kan je javascript gebruiken om een enorme div met de reclame bovenop alles te zetten (position absolute, hoge z-index, etc) dmv een setTimeout kan je die weer weghalen.

Controlleer met php de sessie, is het een nieuwe, dan echo je de benodigde code, is het een 'ouwe' sessie, dan niet. Zo ziet een gebruiker de reclame alleen als hij net op de website komt.

Toch, tenzij je echt een unieke super geweldige service bied waar mensen echt niet zonder kunnen, zal je 99% van de gebruikers verliezen.
Ik heb liever een aparte pagina met reclame zoals vi.nl heeft dan zo'n vreselijke div die bovenop de pagina komt zoals "Wil je meedoen met onze enquete"???

@TS, gebruik javascript:

setTimeout('window.location="http://www.mijnsite.nl/index.php"';, 5000);//ga naar de homepage na een timeout van 5000 milliseconden (=5 seconden)
@Jordy, mee eens over die aparte pagina, maar gebruik geen JS, wat als iemand die uit heeft staan, site kapot!
De topicstarter vraagt om een oplossing, niet om jullie mening...
Chris Horeweg op 09/08/2010 13:15:02

De topicstarter vraagt om een oplossing, niet om jullie mening...

De oplossing is het niet te doen.

Een fietsenmaker vraagt ook aan je waarom je een

zou willen. Als je dan zegt dat je

wilt, dan adviseert hij je ook een

ipv een
@Karl: Super antwoord. ;-)
Toekomstdroom: Striptekenaarfotograaf?
Ik denk dat ik het inderdaad maar niet doe, toch bedankt voor de moeite iedereen!
JanWillem DieHard op 09/08/2010 20:10:19

Ik denk dat ik het inderdaad maar niet doe, toch bedankt voor de moeite iedereen!

Hmm, je tot nu toe beste idee in dit topic :)
Niek s op 07/08/2010 18:38:31

[quote="SanThe Nvt op 07/08/2010 18:15:31"]
Op dat soort sites ben ik altijd direct weer weg.

+1
[/quote]
+2

Reageren