Ik kom af en toe websites tegen die me erg helpen met programmeren. Zo kwam ik net een site tegen die honderden gestandaardiseerde icoontjes aanbiedt in verschillende formaten. Het lijkt me handig als we dit soort links met elkaar kunnen delen?

EDIT: Als het teveel werk is om alle verzoeken te keuren, wil ik dat wel gaan doen
Hoe bedoel je? Je wilt een links sectie erbij?
Op zich wel een goed idee. Wat bedoel je precies met gestandaardiseerde icoontjes etc? Wat voor links heb je voor ogen?
Ik denk dat hij links zoals bijv. findicons.com bedoelt, of silk @ famfamfam. Ik neem aan dat Tobias verder bedoelt dat PHP een aparte categorie voor dat soort links krijgt, waar mensen dan links zoals dezen, maar ook links naar handige documentatie, naar PHP frameworks, interessante weblogs die veel over PHP posten, editors, ide's, etc kunnen plaatsen?
Dat is een site met downloadbare icoontjes die ik tegenkwam die ik goed heb kunnen gebruiken voor mijn CSM.

In dit topic kwam net ook weer een handige link voorbij, en zo zijn er wel meerdere te vinden. Leek mij wel handig om die voor iedereen te verzamelen.
Goed idee, ik ga er binnen nu en twee weken mee aan de gang.
twee weken (en een beetje) later...

Ik blijf me aanbevolen houden als moderator voor dit stukje
Bump

Reageren