ik krijg op geen mogelijkheid een foutmelding:
heb dit geprobeerd bovin in de pagina waar ook de include is staat:
EDIT: als ik de source bekijk dan zie ik wel de javascripts die hieronder in het script staat.. het lijkt dus wel alsof het leeg is maar waarom doet hij het dan wel als ik hem direct benader :S
Houd je HTML en PHP code altijd gescheiden. Voor eerst alle PHP logica uit en houd je pas daarna bezig met de HTML output. Mixen van deze twee is vragen om problemen...
ik ben nu al de hele dag bezig, maar ik kom er echt niet meer uit
misschien dat iemand anders het kan oplossen want ik weet het echt niet meer
ik wil de inhoud van http://www.raydegraaf.nl/sjon/match/index.php openen in mijn layout op de pagina matches.php maar dat werkt dus alleen maar als ik het bestand direct benader :(
ik ben ook van mening dat je meer leert van de praktijk maar ben ook al de hele dag bezig met van alles ik ga naar die site en dan alle informatie opzuigen bedankt
Noppes Homeland op 13/08/2010 22:02:31
"ik ben vrij nieuw met php heb nu net me 1e phpboekcursus af en heb heel wat gegoogled naar include() maar kom er gewoon niet uit.."
Ja en, de fout is dat je PHP niet kan leren vanuit een boek!
[size=xsmall]Toevoeging op 13/08/2010 22:24:49:[/size]
OPGELOST!
kan dicht!
bedankt allemaal
Ray de graaf op 13/08/2010 22:04:03
bedankt,
ik ben ook van mening dat je meer leert van de praktijk maar ben ook al de hele dag bezig met van alles ik ga naar die site en dan alle informatie opzuigen bedankt
[quote="Noppes Homeland op 13/08/2010 22:02:31"]
"ik ben vrij nieuw met php heb nu net me 1e phpboekcursus af en heb heel wat gegoogled naar include() maar kom er gewoon niet uit.."
Ja en, de fout is dat je PHP niet kan leren vanuit een boek!