Hallo programmeurs !
Sinds 5 jaar ontwikkel ik websites en kan daar ondertussen aardig van leven en mijn gezin van onderhouden. Alleen zijn mijn ambities en ideeën groter dan de tijd die ik er in kan steken.
Vandaar dat ik op zoek ben naar een mede ontwikkelaar / partner voor het doorontwikkelen van een informatieve website over over baby's , peuters en kleuters. De inkomsten zullen voornamelijk voortkomen uit advertenties, advertorials en affiliate marketing.
Ik bied een supersnelle servers (8 core, 8GB en voldoende ruimte), een supersnel framework, goede ideeën, een uitgewerkt plan van aanpak, ontwikkeltijd, marketing, de helft van de opbrengsten en een goed humeur.
Ik ben op zoek naar iemand met kennis van PHP5, MySQL5, OOP en een aardig oog voor design. Ik verwacht dat we er beiden een aantal uurtjes per week (5 ?) mee bezig moeten zijn. Ik zoek wel iemand die snapt dat er een trade-off is tussen perfecte code en resultaten. De code moet goed in elkaar zitten maar er is niet voor elk probleempje een redesign van het framework nodig :-)
Voorlopig heeft deze website slechts een beperkt aantal bezoekers van 1000 per dag ongeveer. Maar vergelijkbare doorontwikkelde sites van mij hebben ongeveer 20.000 bezoekers en 120.000 pageviews per dag en leveren zo'n 2000 a 3000 euro per maand op (en dat kan ik laten zien).
Heb je interesse in een samenwerking of wil je meer weten over de ideeën ? Neem dan contact op met Ruben Vastenhoudt op [email protected]
Ruben
1.824 views