Ik ben de afgelopen dag druk bezig geweest met het ontwerpen van een nieuwe layout voor mijn website, en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Graag wil ik dat jullie er een cijfer voor geven.
Als ik jou was zou ik de rechterkant van de website uitlijnen, het veld twitter zit nu niet op een lijn met de header wat ik persoonlijk mooier zou vinden.
Ik ben het met de bovenstaande reactie eens, wel alles gelijk uitlijnen. Dus de sidebar uitlijnen met de header (en de footer dan ook weer uitlijnen).
Maar de huidige versie is al een stukken beter, ik zou de logo's in de footer nog allemaal gelijke kleuren maken, dus bijvoorbeeld alle logo's wit. Anders krijg je te veel verschillende kleuren en word het een flower power site.
Met dat inlog-venster erbij ziet de rechterkant er al niet meer zo kaal uit. Dat is dus al een goede verbetering.
Je footer is misschien nogal bombastisch. Die kan naar mijn mening dan weer een beetje kleiner? Is maar een suggestie hoor :)
Met vriendelijke groeten,
Jens
Precies, en dit is ook wat ik bedoelde met sidebar, nu ik mijn reactie teruglees niet heel tactisch. Door er wat meer vulling in te plaatsen oogt het breder. Prima!
Echter de footer: Ik zou de logo's bijvoorbeeld allemaal in transparant wit doen of transparant donkerblauw. Zodat ze wat meer wegvallen. Tevens allemaal dezelfde grootte (kleiner dan nu) en uitlijnen naast elkaar, en als je eroverheen gaat met de muis, de kleurversie weergeven :-)! Geeft rust in de interface!
Ziet er goed uit overzichtelijk uit, verder zoals Justin zei met de footer.. dit geeft meer rust over de gehele pagina.
En het uitlijnen van de template...
Nu is de header groter dan de rest van de pagina, verklein die of vergroot de footer en schuif het twitter en inlog venstertje iets meer naar rechts zodat het op één lijn komt te liggen.