Ten eerste: Weet iemand hoe ik dmv checkboxes een totaalprijs zou kunnen uitrekenen van de aangevinkte artikelen? Ikzelf zat te denken aan de 'value' van een checkbox en die vervolgens uitlezen en in een variabele zetten.. Nou heb ik wat gegoogled en blijkbaar kan dat vrijwel alleen met php.. ojee :/ Iemand suggesties?
First off: ik ben een SuperPHPnoob! (eentje met een S op zn borst ja! :D)
That said, ik ben bezig met het maken van een site voor school en heb daarvoor alleen een boek gekregen waarin het hele inloggen op sites niet eens behandeld wordt. Nu heb ik lopen zoeken op deze site maar de meeste dingen die ik vind zijn alleen bedoeld om een volgende pagina te bereiken maar dat is niet waar ik naar opzoek ben :/
Zoals je misschien gelezen hebt in mijn introductietopic ben ik bezig met een fictieve webshop waarop je als klant en als admin in moet kunnen loggen, de admin moet toegang krijgen tot een pagina waar producten toegevoegd kunnen worden en de klanten moeten de mogelijkheid hebben gewenste producten in een winkelwagentje te stoppen.
Nou moet er dus ook geregistreerd gaan worden, want verschillende klanten willen natuurlijk verschillende dingen in hun winkelwagentje =o
Alle hulp, aanwijzingen, rants omdat ik niet goed heb gezocht zijn welkom :D
Cheers en bij voorbaat dank ;D