heeft er iemand soms een script zodat je documenten kan downloaden en uploaden, bovendien moet het mogelijk zijn om als gebruiker een nieuw thema aan te maken en daarin het document te plaatsen. zou me hier iemand aan kunnen helpen met de databases? thnx
Een nieuw thema?

Je zou een script kunnen maken dat upload (http://www.phphulp.nl/php/scripts/2/129) en dat je eventueel zelf 'themas' kan aanmaken en dat dat dan de $map wordt. Dus:

$map = "uploadbestanden/".$thema;

Waarbij je thema met een formulier ofzo moet invullen ofzo... Tis maar 'n ideetje....
hoe bedoel je Adam? ik begrijp niet echt hoe wat je bedoeld met die $map=... als je bv ingelogd bent als administrator moet het mogelijk zijn dat hij zelf thema's kan toevoegen met daarin de bijhorende documenten en de andere personen die inloggen mogen deze enkel kunnen bekijken.

heeft iemand hier een scriptje voor?
Ik denk dat adam bedoelt dat je gwoon dat upload script gebruikt.. als je dan de functie readdir() gebruikt kun je de directory uitlezen, en kun je de bestanden dus aanbieden om te downloaden..

Verder kun je simpel via een html formulier een mapnaam opgeven, die je vervolgens weer verwerkt in het upload script zodat de gebruiker nieuwe mappen (thema's) kan aanmaken.. :))

Reageren