Hallo,

Ik probeer een programma, teamviewer, op mijn mobiel te draaien. Het is een .exe en geeft dus ook aan dat het een niet-ondersteunend bestandstype is. Nu is mijn vraag: Kent iemand een soortgelijk programma dat voor m'n mobiel én voor m'n pc is?
Ik wil ze graag met elkaar laten verbinden en dat werkt niet, omdat mijn samsung star hem niet opent.

Alvast bedankt!

GreetzZzZzZZzz,,
Victor
wil je het scherm van je pc op je mobiel zien of omgekeerd?

In het eerste geval kan je best zoeken naar een Java Mobile VNC Viewer en een VNC server op je pc.
Okee! Ik zal even zoeken..

-Edit-

Je moet volgensmij op je mobiel dan wel op internet kunnen..
En dat was dus net niet de bedoeling ^_^

Iemand andere oplossing?

[size=xsmall]Toevoeging op 14/09/2010 18:51:35:[/size]

Ik had iets gevonden: RDP
Maar dat is volgens mij gewoon teamviewer..
Ik zoek dus een alternatief..

Weet iemand zoiets?
Victor Php op 13/09/2010 21:39:38

GreetzZzZzZZzz,,
Victor

..... Dude

Anyway.
Dat je een .exe op je mobiel probeerd te openen zegt eigenlijk al wel weer genoeg (over algemeen verstand/denk vermogen), als je een samsung star hebt.
En hoe wil jij een verbinding met je PC openen, zonder een verbinding te willen? Want dat zeg je eigenlijk, met je "zonder op internet"...
Verbinding met je PC op eender welke manier dan ook is onmogelijk zonder netwerkconnectie.

Via bluetooth kan je ook bestanden van de ene naar de andere plaatsen..
De bedoeling was dat ik gewoon dingen op m'n pc kon doen, zonder dat ik daadwerkelijk achter de pc zit.

Met teamviewer kan je dat met andere pc´s.
Nu staat er op hun site (http://www.teamviewer.com/) dat ze ook iets hebben voor mobiel. (Ben er trouwens al achter gekomen dat dat voor de iPhone of iPod touch is..)

Ik had niet gezien dat het een exe bestand is toen ik het aan het overzetten was.
En nee, ik ben niet blind... gewoon 'overheen' gelezen ;-).

@ niek s
Ik kan denken, dat is het probleem niet.
Niet te snel conclusies trekken :)

@Hipska BE
Dus ik moet een internet verbinding hebben? dat was namelijk net niet de bedoeling.

Het probleem van Bluetooth is dat je naast je computer moet staan.. dan kan je dus net zogoed gewoon achter de pc zitten.

Reageren