(Ik weet niet of dit het goede subforum is, maar ik zou ook niet weten waar ik het anders neer moet zetten)
Vraag over Wikipedia: ik ben webdesigner en een klant van me wil een Wiki pagina maken met informatie over vipbussen (zeg maar ultra luxe touringcars). Het artikel op zich is gewoon informatief, echter zet hij er natuurlijk wel een linkje bij naar zijn eigen website (hij verhuurt vipbussen).
De vraag is: mag dit volgens wikipedia policy? Of wordt de pagina/gebruiker dan verwijderd?
De link (en mogelijk ook het artikel) worden zeer zeker verwijderd. Dit heb ik ook wel eens geprobeerd bij een van mijn websites (rechtenstudent.net). Ik plaatste een informatief artikel (althans een toevoeging op een ander artikel) over een bepaald arrest (= uitspraak van de Hoge Raad) met onderin een link naar het arrest op mijn website en het werd gewoon in zijn geheel verwijderd. Terwijl er wel vaker links staan opgenomen. Volgens mij wordt de toevoeging eerst bekeken door een aantal andere waaronder de topic starter. Als deze de toevoeging niet aanstaat wordt het gewoon verwijderd/niet toegevoegd. Terwijl er wel andere links naar een soortgelijke website stond opgenomen (zeker van de ts). Hoe gekleurd is dat?????