[quote="Tobias Witmer op 15/10/2010 16:33:14"]
[quote="Oetzie en mijn achternaam op 15/10/2010 15:43:35"]
Ik noem het altijd Dreamweaver en het blijft in mijn ogen k*t!
Ik heb er weinig problemen mee. Alleen jammer dat het van Acrobat is.
Acrobat = traag, lomp en update-verslaafd
[/quote]
Dreamweaver is de beste editor die ik ooit heb gebruikt. Dat is mijn mening, Je betaalt veel voor een programma van Adobe (jij noemt het Acrobat); dan verwacht je toch dat ze veel updaten... Anders kan je de updates altijd uitzetten.
Het trage komt dat je computer het programma gewoon niet aan kan. Of je moet wat vakantie foto's verwijderen.
't is van adobe (A)
[/quote]
ooit gehoord van Adobe Acrobat? Adobe Acrobat
[/quote]
Gebruik netbeans en vindt het wel fijn werken. Het enige wat ik eigenlijk van een programma wil is dat hij automatisch functienamen aanvult en netbeans doet dat voor mij. Aangezien er bij mij vaak periodes zijn waarin ik totaal niet programmeer vergeet ik vaak hoe functies heten, bij netbeans druk ik alt+enter en selecteer ik hem gewoon :P
Dat heeft dreamweaver ook, scheelt veel typfouten en irritatie.
Notepad++ heeft weer controle of alle geopende haakjes ook weer gesloten zijn, en geeft bij selectie van een open of sluit-haakje de bijbehorende omgekeerde haakje aan. verder is Notepad++ erg licht en onthoudt hij welke bestanden open stonden toen je het programma afsloot en opent hij ze weer als je het programma opent (en dat sneller dan 1 bestand in dreamweaver)