Ik zat gisteren in de wereld draait door de discussie over de sint-posters te volgen, en was benieuwd wat jullie mening hierover is.

Mijn inbreng:
De film lijkt me geweldig, eindelijk een nederlandse film met een goed verhaal.
De posters vind ik zelf niet kunnen. Voor veel kleine kinderen is sinterklaas een goedheiligman die lief en aardig is. Als ze zulke posters tegenkomen kunnen ze dat met hun kinderlijk verstand niet verwerken. Mijn schoonzusje is in iedere geval compleet van slag, en aan een kind van 4 is het lastig uit te leggen dat de sint echt is, maar de film nep...

Maar aan de andere kant zie ik ook vaak genoeg andere reclameposters waarvan ik zoiets heb van: kan dat zomaar. Dus ik snap de hele heisa om alleen deze specifieke poster niet zo
De film lijkt me ook erg leuk en ga hem zeker zien maar die posters... nah denk niet dat kinderen het waarderen. In plaats van budget uit te geven aan posters zouden ze misschien gewoon laat op de avond reclamespotjes tonen. Dan heb je toch je reclame voor de doelgroep die je wil en kinderen worden er nie leip van :P
aan de trailers te zien , lijkt het mij ook echt een gave film. en wat die posters betreft dat hadden ze inderdaad ook anders kunne doen. op het nieuws was wel zon jongetje van 9 die het totaal niet eng vond , want hij was AL 9, was best schattig. en kun je tegen een klein kind zoals jouw schoonzusje van 4 niet zeggen, dat het zijn kwaadaardige broer is? in elk geval er vast wel iets op te bedenken en misschien kunne ze bij de bioscopen de poster alleen hangen op de plekken waar er films van 12 + draaien?

Reageren