Hallo,
ik ben lang bezig geweest met dit inlog systeem, maar ik zou wel eens weten als er beveiligingslekken in zitten. Of als hij wel gebruiksvriendelijk is

Dit is er allemaal:
- Registreren met javascript
- Registreren zonder javascript
- Inloggen
- Email activeren
- Email nog een keer verzenden
- Wachtwoord vergeten
- Wachtwoord veranderen
- Uitloggen

Hierop is gelet
-Sql injectie
-Brute force
-Bij inloggen, man in the middle (or somthing like that)
-Header injectie
-Naast ip, een andere identificatie van een gebruiker
-Ik maak gebruik van $_POST (lol)
verder weet ik er op dit moment niet meer te bedenken.

dit is de link:
http://inlogsysteem.netne.net/
graag jullie oordeel

[size=xsmall]Toevoeging op 02/11/2010 19:10:14:[/size]

Spelling en gramatica fouten a.u.b niet op letten

je kan uitloggen als je niet ingelogged bent maar niet als he wel ingelogged bent
(of op jouw manier ingelocht = ingelogged)
PHP jasper op 03/11/2010 21:07:33

je kan uitloggen als je niet ingelogged bent maar niet als he wel ingelogged bent
(of op jouw manier ingelocht = ingelogged)

Goedzo, verbeter iemand maar met een foutief antwoord.
wat wil je daar mee zeggen. in het inlog gedeelte staat geen link om uit te loggen maar in het overzicht wel?! rare hersenkronkel?
Waar gaat dit topic na toe...
Ik vraag op de eerste plek als er beveiligingslekken in zitten, en dan als tweede jullie oordeel erover.
Ik zit niet te wachten op berichten waarin ik afgekraakt wordt over mijn spelling/grammatica ,het gaat hier over een inlogsysteem wat globaal moet worden bekeken nogmaals niet over mijn spelling.

Het inlogsysteem is gemaakt om ergens anders in verwerkt te worden, als je ingelocht krijg je de inhoud te zien die afgeschermd moet worden. Als daar wel of niet een uitlog link staat.

Ik sta open voor kritiek, maar alleen op kritiek dat over mijn inlogsysteem gaat.

@PHP jasper ik verander wel even voor jou de link, ben je ook blij...

Reageren