Door
Jelle Jansen
op 05-11-2010 02:54
gewijzigd op 05-11-2010 02:54
1.017 views
Is het gezond om php codes telkens in je hoofd te hebben?
Ben php aan het leren en er gaan nu bijna alleen maar getalletjes door me hoofd.
Is dit een ziekte of kom ik er nog van af? :)
Vooral als je 's nachts op bed ligt en het is de avond er voor niet gelukt wat je wou doen. Dan kan ik soms 's nachts moeilijk in slaap komen omdat ik het antwoord wil weten! en dan zie ik die codes helemaal voor me.
En ik weet niet of je er van af komt want ik heb het al dik 2 jaar :P
Vooral als je 's nachts op bed ligt en het is de avond er voor niet gelukt wat je wou doen. Dan kan ik soms 's nachts moeilijk in slaap komen.
hehe zo erg is het bij mij gelukkig nog niet, wat ik wel vaak heb(zit nu op stage) dat als ik naar huis toe fiets van mijn stage dat ik dan nog wel is loop te piekeren over een stukje code.
Als je het een tijdje met rust laat gaat het vanzelf wel weer over.
Ik heb ooit een programma geschreven tot diep in de nacht. Ik heb het bewust niet gedraaid voordat ik ging slapen omdat ik dan vast weer iets tegen zou komen en dus weer niet naar bed zou gaan. Tot mijn grote verbazing werd ik de volgende dag zeer vermoeid wakker met 3 regels in mijn hoofd en op alle 3 die regels zat een fout. Dus heeft het programma blijkbaar in mijn slaap proefgedraaid.