ik heb nu deze code (klein stukje):

<input class="textbox" type="text" name=bedrijf MAXLENGTH=20 size=20 value="<?=@mysql_result($result, 0, "bedrijf");?>"><br><br>
Functie:<br>
<input class="textbox" type="text" name=functie MAXLENGTH=30 size=30 value="<?=@mysql_result($result, 0, "functie");?>"><br><br>
Werkgever:<br>
<input class="textbox" type="text" name=werkgever MAXLENGTH=15 size=15 value="<?=@mysql_result($result, 0, "werkgever");?>"><br><br>
Emailadres werkgever:<br>
<input class="textbox" type="text" name=emailwerkgever MAXLENGTH=35 size=35 value="<?=@mysql_result($result, 0, "emailwerkgever");?>"></td>

</tr></table>

<br>
<input type="submit" value="Wijzig uw gegevens">

als ik op de knop druk moet hie gegevens inserten in de database. Moet er dan een sql regel van connect de database? en als er op de knop word gedrukt moet je die gegevens in de database pompen moet dat dan gewoon een standaard regel zijn onder de knop?
snappen jullie het niet of ligt het aan de naam?
het ligt aan de naam:P

nee ik snap deze php code niet egt
<?
@mysql_result($result, 0, "emailwerkgever");
?>
ik vind het een nogal onhandige manier om zoiets te doen, zet het allemaal in een array en haal het daarna op
niet met mysql_result gaan klooien
pcies ik ben het met rick eens. ik snapte al niet wat je deed:S.

maar je doet het vast omdat het standaard is:P

Greetz
yep
d8 ik al:S

maar volg rick zijn advies op dan door het gewoon in een array te flikkeren en dan daaruit weer oproepen, das veel handiger:P

en maybe is het slim om er een een formulier van te maken:P

Reageren