Mensen, ik ben er achter!
Na lang peinzen en gaan denk ik dat Karl gewoon soms botte reactie's moet plaatsen!
Weet niet of er iemand House MD kent, maar ik ben er achter, Karl is gewoon het broertje/zusje van Gregory House!

Goh, moest het even kwijt, schokkende ontdekking!
Volgens mij is het gerucht dat Karl een vrouw zou zijn allang geleden uit de wereld geholpen.
Maar na zeer kort peinzen (ongeveer 2 seconden) ben ik erachter dat Chi Lion zeer traag van begrip is.
Ik zeg toch niet dat hij een vrouw is?
Chi Lion op 22/11/2010 15:24:50

Karl is gewoon het broertje/zusje van Gregory House!

Zal dan zeker het mannelijke zusje zijn?
Mag het wel offtopic zijn, maar dit gaat echt nergens over.. :')
Chi Lion op 22/11/2010 15:24:50

Mensen, ik ben er achter!
Na lang peinzen en gaan denk ik dat Karl gewoon soms botte reactie's moet plaatsen!
Weet niet of er iemand House MD kent, maar ik ben er achter, Karl is gewoon het broertje/zusje van Gregory House!

Goh, moest het even kwijt, schokkende ontdekking!

Nope. Ik ben geen broertje van House. Al is Hugh Laurie wel een erg goede acteur. En hij heeft ook wel veel meer [url=http://www.google.com/search?q=Hugh+Laurie&hl=en&safe=off&client=opera&hs=nov&rls=en-GB&prmd=nvilo&source=univ&tbs=vid:1&tbo=u&ei=gOHrTOfXHYmgOo6GuGI&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=6&ved=0CFMQqwQwBQ[goede[/url] dingen gedaan. Verder ben ik wel zoals Gregory House een fictief persoon. En inderdaad, dezelfde theorie die achter Gregory House zit, zit achter Karl.

Nico Kaag op 22/11/2010 15:42:26

Volgens mij is het gerucht dat Karl een vrouw zou zijn allang geleden uit de wereld geholpen.
Maar na zeer kort peinzen (ongeveer 2 seconden) ben ik erachter dat Chi Lion zeer traag van begrip is.

Inderdaad. Waarschijnlijk heb ik dat ook rigoureus gedaan. En ja, kijk nog maar eens goed naar mijn avatar.

Chris Horeweg op 23/11/2010 12:22:00

Mag het wel offtopic zijn, maar dit gaat echt nergens over.. :')

Jij hebt ook zoveel nutteloze / onzinnige / nergens-over-gaande-dingen gedaan.
En inderdaad, dezelfde theorie die achter Gregory House zit, zit achter Karl.
Haha, daar heb je gelijk in. Jullie zijn alletwee acteurs ;-)

Reageren