hallo iedereen,
Ik heb een ontwerp van onze gymvereniging gemaakt in photoshop, gesliced in illustrator en nu wil ik verwerken met Frontpage. Nadeel echter is dat wanneer ik tekst wil invoeren in de middelste cel, de twee aan weerszijden niet meegaan naar beneden. Wie heeft daar een oplossing voor, adviezen, etc.? Ik vernam van een kennis dat je ook 'open' cellen kunt maken?
alvast bedankt!
angelo

Toevoeging op 04/12/2010 13:24:04:

ik heb hier even een voorbeeldje neergezet...
www.sss-elburg.nl/testpagina1.jpg
Je zal onder de achtergrond afbeelding aan de zijkanten nog een achtergrondkleur moeten zetten, en dan zou ik de kleur van de onderste pixel van de afbeelding nemen.
hoi Yea,
Bedankt voor je reactie; ik zat ook al aan die mogelijkheid te denken; dan zit ik wel op het juiste spoor in ieder geval. Ik weet het anders ook niet... best nog wel lastig de juiste pixelkleur te vinden, want ik ben daar al mee bezig geweest, maar je houdt wat kleurverschil..
Ja, daarom moet je ook de onderste rij pixels gebruiken.
ok, maar ik vind niet zo gauw de mogelijkheid per pixel te kijken in Frontpage; of moet ik in Photoshop doen, waar ik de achtergrond maakte?
Ja een willekeurig programma waarmee afbeeldingen kan maken en die hexadecimale kleuren ondersteund. Het zal denk ik wel via Photoshop lukken.

Reageren