ik heb hem gemaakt voor iemand anders, hij gaat over pokemon.
De inhoud is nog niet af, mar het gaat om de layout
http://sharpedo.sh.funpic.org

Je header is wel mooi, maar ik vind die streepjes onder je links er niet thuis horen (verkeerde kleur, het standaardverhaal)

Ik weet niet op welk niveau je zit, maar kijk eens naar stylesheets, w3c validator en wat minder iframes.
<!-- End ImageReady Slices -->
:P
Ik vind het niet mooi, te veel blauw, koppen af en toe uitgerekt. En wat heb ik aan een kop content??

Header wel mooi alleen website naam moet wat groter
jaah, dat zeggen ze allemaal, "hij gaat over poke mon"

terwijl het voor je zelf is :P
voor de rest, werk met procenten

mijn scherm resolutie is 1024x768
jouwes is 1tje hoger.

hoe ik dat weet ?, geen idee :), meschien omdat ik naar reacht kan scrolle...

het ziet er wel goed uit
e resolutie van Jeroen Noodles is ook 1024x768, want hij past precies in de breedte. In de lengte scrollen zie je heel vaak bij portals (ja, z'n opbouw heeft hij, dus daaar oet hij me snel aan denken)

Plaatjes zijn wel mooi (qua afwerking). Er is trouwens ook een tip voor het sylen van links: Verander maar 1 eigenschap! Bij jouw verandert de link van kleur en van grootte, wat als bijkomend naadeel heeft dat de hele rij eronder ook op moet schuiven.

PS: juli is zonder e
Ik vind hem ook wel mooi, ben absoluut geen fan van Pokemon, maar vind de layout zelf wel mooi.

Alleen in FF is hij niet helemaal optimaal te zien... En je kan niet scrollen met het toetsenbord :( Waar ik een
hekel aan heb.
In opera lukt het wel, en ziet hij er ook aardig uit. Maar ja, wie gebruikt er nou Opera ^^,

Reageren