Ik zei dus:
Karl Karl op 22/12/2010 14:35:37

Is het nou zo lastig om een spamfilter in te bouwen?

Niet:
Karl Karl heeft nooit gezegd

Er is spam.
Er WAS spam.....
;-)
John D op 22/12/2010 14:47:29

Er WAS spam.....
;-)

'Zei' is verleden tijd.
'Heeft nooit gezegd' is ook verleden tijd.

Het is steeds dezelfde spam. Dus vraag ik mij af. Is het zo lastig om een spamfilter in te bouwen?
Ja heel moeilijk omdat opperhoofd Bas zich al een tijdje niet heeft laten zien.

Wij als mods zouden graag zelf ook ip adressen, gebruikersnamen en email adressen willen blokkeren maar die mogelijkheid is er nog niet vandaar dat de spam steeds terug komt. Aangezien mods ook niet altijd online zijn gebeurt het soms dat er spam staat die voorkomen/verwijderd had moeten worden..
Het feit dat de meeste moderators geen topics kunnen wissen en het feit dat geen 1 persoon gebruikers kan bannen zijn voor mij al zo verbazingwekkend dat ik mij niet meer verbaas over het feit dat ze hier geen goed spamfilter hebben...
Bram Boos op 22/12/2010 14:53:40

Ja heel moeilijk omdat opperhoofd Bas zich al een tijdje niet heeft laten zien.

Dat wist ik dus niet. Bedankt dat je dit verteld. Heeft er niemand van jullie contact met hem?

Bram Boos op 22/12/2010 14:53:40
Wij als mods zouden graag zelf ook ip adressen, gebruikersnamen en email adressen willen blokkeren maar die mogelijkheid is er nog niet vandaar dat de spam steeds terug komt. Aangezien mods ook niet altijd online zijn gebeurt het soms dat er spam staat die voorkomen/verwijderd had moeten worden..

Volgens mij zou een simpele stripos al voldoende moeten zijn. Al vraag ik mij wel af of het geautomatiseerd is (wat gelijk wat zegt over de kwaliteit van de scripts). Of vraag aan Jelmer of zijn spamfilter ingebouwd kan worden.

Wouter J op 22/12/2010 14:55:59

Het feit dat de meeste moderators geen topics kunnen wissen en het feit dat geen 1 persoon gebruikers kan bannen zijn voor mij al zo verbazingwekkend dat ik mij niet meer verbaas over het feit dat ze hier geen goed spamfilter hebben...

Zou inderdaad wel fijn zijn als het op een rijtje staat wie precies wat kan doen. Ik weet dat Bram Boos alleen nieuws berichten kan plaatsen, maar voor de rest...?
Excuses Karl, dacht dat je gewoon wilde aankaarten dat er spam was ;-)

In de colofon staat wie er waar actief is. Wat wij kunnen is het bewerken en verwijderen van topics, eventueel het aanpassen of verwijderen van een script, tutorial of boek. Anderen kunnen weer nieuws plaatsen.

Niemand kan IP's zien/verbannen, accounts (tijdelijk) uitschakelen of accounts aanpassen.

En ja, dat trekt redelijk wat ergernis :-)
Wow bump.

Reageren