Ik moet namelijk het script wat erachter zit het zelfde maken maar ik kom niet verder. Ik heb al een hoop maar nog niet alles. Ik ben eigenlijk benieuwd of hier iemand weet wat ik mis en zo ja of hij of zij het kan maken.
Vraag het script aan: http://www.signs-online.nl/plaktekst/ of haal het op met ftp.
Ik neem aan dat je niet bezig bent met he illegaal nabouwen van een site???
Nee, ik ben niet bezig met het illegaal nabouwen van een website. Het gaat puur om die pagina dat je tekst kan laten veranderen. Maar hoe moet ik het ophalen met ftp? via anonymous?
Nee, ik ben niet bezig met het illegaal nabouwen van een website. Het gaat puur om die pagina dat je tekst kan laten veranderen. Maar hoe moet ik het ophalen met ftp? via anonymous?
Nee, gewoon vragen aan [email protected], je hebt zijn site al voor een groot gedeelte nagebouwd.
Ik zou jullie willen vragen dit topic te sluiten. Emiel, jij kan de bestanden beter zo snel mogelijk weer offline halen als je niet wil dat we stappen tegen je ondernemen. Iets nabouwen is prima, maar je kan geen afbeeldingen etc. gebruiken waar copyright op rust.
Ik heb het eraf gehaald, maar ik wil alleen even dat je weet dat ik de site niet aan het nabouwen was. Ik was alleen erg benieuwd naar dat script. Maar je hebt inderdaad gelijk dat ik niet de plaatjes had moeten gebruiken.
Emiel, wij zijn juist gebeld door onze klant over dit topic en je bent dus wel bezig met het illegaal kopiëren van een site.
...
Emiel, jij kan de bestanden beter zo snel mogelijk weer offline halen als je niet wil dat we stappen tegen je ondernemen. Iets nabouwen is prima, maar je kan geen afbeeldingen etc. gebruiken waar copyright op rust.