Hallo allemaal,

Ik ben Merijn Geurts. Ik woon in Gelderland in een klein dorpje helemaal in het oosten.

Mijn hobby's zijn waterpolo en om te raden scripten doe ik ook redelijk vaak. Ik train voor waterpolo bij 2 verenigingen waarbij 4 dagen in de week. Over het scripten, ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden geleerd in php. Op het moment van vandaag ben ik ook bezig met javascript. De scripts tot nu toe:

>html(goed)
>css(goed)
>php(redelijk goed, kan maken wat ik moet maken en pasta)
>javascript(slecht, ben aan het leren en kan er nog maar erg weinig van en het meeste kan je ook nog met php mocht dit zeggen hoeveel ik kan. Heb het boek ook pas net.)

Ik heb zelf een project, een cms waarin je helemaal zelf een layout kan kiezen en vervolgens de grote van de header in kan stellen, breedte website, noem maar op! Ik probeer als kracht geen thema systeem te maken maar een systeem waarin je eigenlijk alles zelf zonder scripts zou kunnen maken. Verder is het maken van de informatie al erg makkelijk.

Ik heb het project nu ook al op de site van mijn sportvereniging en zij zijn er blij mee.

Verder ben ik zichtbaar op rpgflag.nl. Dit is een opvolger van solarsoft.nl hoewel ik rpgflag de sfeer wat minder goed vind maarja solarsoft is er niet meer. Mocht iemand daar ook op zijn dan moet je me kennen als 'woodpekker0'

Ik ben naar phphulp gegaan omdat op rpgflag eigenlijk vrijwel bijna niemand(bijna, wel wat hoor) zich bezig houdt met php en stel ik heb een vraag zijn het altijd dezelfde die posten. Ik hoop dat dit op phphulp anders is en de naam sprak mij al goed aan. Rpgflag was eigenlijk ook niet voor php maar voor rpgmaker(voorheen ook gebruikt)

Dat was het zon beetje, hallo :P
hey, welkom op phphulp :)
Welkom! :D

Reageren