Wauw, ik vind deze site nice! Ik kom hier nu een paar dagen en ik heb er erg veel aan, de tutorials zijn geweldig voor beginners. Alle codes kunnen met een klik opgezocht worden op php.net. Op deze manier is het erg makkelijk om als beginner uit te zoeken wat alles precies betekend. Ik vind dat dit echt een veer verdient!

Dus bij deze mijn dank voor de makers van dit forum, de makers van de tutorials en de mensen die op het forum ronddwalen! Geweldig :D
Jordi kroon op 05/03/2011 13:15:24

1 veer maar?

Wel een hele mooie.
Ik dank zelf 95% van mijn php-kennis aan deze site. het merendeel van mijn vragen krijg ik beantwoord door oude topics door te lezen, de rest wordt vaak snel en goed beantwoord, zolang je de vraag maar duidelijk en helder stelt.

Wat betreft de zoekfunctie: wanneer wordt dit opgepikt?
ik denk niet dat dat opgelost gaat worden.. Er wordt niet zo heel veel aan de site gewerkt.. Af en toe een kleine updates of fixes.
Ach, de basis functionaliteit van PHPhulp is goed, en ik kan er goed mee werken.
Als er iets nieuws komt is het prima, komt het niet dat is het jammer.

Waar ik me meer druk om maak is de vervuiling van de script library.
ja klopt niels.. :)
helemaal waar , Ze moeten iets doen dat scripts/tuts +*jaar niet meer worden geindexeert en niet in de zoekmachine komen
Toch zijn er tutorials van 6 jaar geleden die nog goed werken en van een jaar geleden die zwaar onder vuur hebben gelegen/liggen.
Ik denk dat een rating systeem beter werkt, samen met een knopje 'dit is verouderd' :) (Zodat je geen thumbs down krijgt voor een goede oude tutorial ;))

Reageren