Ik heb last dat ik zwart beeld krijg op youtube wel geluid, ik heb laatste versie van flash en heb het probleem bij elke browser.
die niewe fullscreen mode mag ik niet ik doe fullscreen en video begint weer opnieuw
De nieuwe flashplayer maakt gebruik van je hardware om video af te spelen, ik denk dat YouTube daar al gebruik van maakt. Misschien helpt het om je video drivers te updaten? Want het klinkt alsof je computer moeite heeft met h264 via je hardware af te spelen. Gaan andere h264 filmpjes wel goed? (Bijv de filmpjes op trailers.apple.com)

Of terug naar een oude versie van flash player, maar dat betekent ook terug naar een versie met bekende beveiligingslekken. Ook niet echt een lekker idee.

(Dit is waarom <video> beter is dan flash player: je kan altijd een andere browser proberen of uit de html de url trekken en die in je favo speler stoppen. Er is maar één flash, Adobe flash. Geen alternatief.)
Nee hardware heeft er geen last van andere sites werken wel, ook videos op mij pc in h264. En de html5 player werkt wel aleen youtube heeft niet alle videos in html5 player :(

[size=xsmall]Toevoeging op 13/03/2011 13:39:42:[/size]

Ik kwam er net achter dat de youtube popup player wel werkt, alleen de player op de site self niet vreemd ;P

Reageren