Ik zoek iemand die ervaring heeft met de milonic menus. Met in het speciaal in vuurvoz. Ik heb een areamap waar een illustratie wordt vervangen op een mouseover op een gedeelte van die area. Dit gaat in IE goed maar in VuurVoz voud.

Iemand die ervaring heeft met milonic? Dan leg ik gespecificeerder het probleem uit, tis nogal wat :)
Heb ff opgezocht wat het was...
http://www.milonic.com/menusample17.php
Een voorbeeld, en daar werkt de MouseOver in FF wel... (Snapte je VuurVoz niet eens in een keer :S)
Maar hier kan je denk ik wel afleiden hoe het werkt...
zoals ik al zei, iemand die het kent, want er zit nog meer achter :)

de mouseover werkt ook wel in vuurvoz MAAR ik gebruik een areamap waaruit uit javascript een image word gegenereerd uit de keuze die je maakt. Deze image vervangd de hele bende dus, en vervolgens komt daat het menu achter te hangen

in IE werkt dit als een trein en ik vuurvoz ben ik er al achter dat het zit in het feit dat je name='naam' gelijk moet zijn aan id='naam' , IE bedenkt dit zelf maar vuurvoz is achterlijk dus dat doettie niet.

Nou kan je bij vaste plaatjes gewoon een id en name geven, klaar. Aleen bij een areamap die een plaatje genereerd kan je dat niet doen in de areamap zelf. Nu heb ik al

document.menu0.id = "images/"+myimg[x];

gezet bij de genereren van het plaatje maar nu is de id dus menu1.gif menu2.gif etc. .gif er dus achter, en dat moet niet echt, maar ik kan dit weer niet strippen in javascript want dat bokt dan weer met de rest van mn script.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ik wordt gek :)
al geprobeerd te spelen met z-index in het stylesheet? (zo'n menu heeft toch ook styles?)
wes schreef op 19.05.2005 14:47
IE bedenkt dit zelf maar vuurvoz is achterlijk dus dat doettie niet.

IE rommelt maar wat aan, en vuurvoz rulezzzzzz!!!

Reageren