Hey,
Ik ben Ponk (Sander) en ik ben op zoek naar mensen die mij willen helpen met mijn site. De site is een van-alles-en-nog-wat-host-site. Nu is er bv. een forum en een gastenboek host. Vrij evenvoudige (gedownloade) scriptjes, want je kan je geposte berichten niet bewerken enz... Er staat nu ook My Mood (beta) maar er is nog geen sign-up script voor. En daarom ben ik hier... Ik ben op zoek naar mensen die scripts willen schrijven. Omdat het de bedoeling is dat de site HELEMAAL "ad-free" wordt, vraag is dus geen tekstlinks, banners enz in de scripts te zetten. Op de hoofdpagina kan wel zovéél geadverteerd worden als je maar wilt.... (nie té natuurlijk ) De site word gehost bij lycos nu, maar ik ben nog op zoek naar een andere site-host.
Scripts die gezocht worden :
- Blog host
- Poll host
- Shoutbox host
...
Wil je eventueel de site hosten? Wil je helpen met scripts schrijven? Wil je graag een nieuwe banner maken voor de site? Heb je tips ? Wil je me helpen ? Echt ALLE HULP is welkom !
Ow ja, de site is : http://members.lycos.nl/mesx/
En ja, ik maak de site voor mijn plezier voor mensen die graag een forum, gastenboek, ... script willen maker, ik kan er niks voor geven,... Maar als je helpt kan je wel banners en add (GEEN POP-UPS) op de hoofdpagina plaatsen (nieuwe host). Niet op de sites van de gebruikers zelf, die moet ad-free blijven !
Ponk...
WebStar [@] telenet [.] be
886 views