Allereerst een kleine schets van mijn site: het betreft een site gehost via sohosted, op een eigen domeinnaam 'www.skylinereviews.com', met Wordpress software in combinatie met phpBB software, aan elkaar gelinkt via WP-United software.
Gisteren was ik gewoon door het forum aan het browsen, en plots krijg ik een error. Eerst nog via de error module van phpBB. Ik schenk er niet te veel aandacht aan en klik weg naar de hoofdpagina, en daar krijg ik plots een wit scherm met (dezelfde) error. Er stond dat de database niet meer beschrijfbaar was... hoewel er aan die database niets meer veranderd was. Na nog een paar keer te herladen, kreeg ik gewoon telkens een wit scherm. Ook op het forum. Dus heb ik maar snel alle files vervangen door een back-up, en dan merkte ik op een gegeven moment dat het forum het weer deed (de main page niet) maar als de back-up er dan volledig opstond, was alles weer weg.
Ik hoop dat ik hier zeer snel hulp voor kan krijgen, aangezien dit uiteraard zeer nefast is voor de site.
Bedankt!
2.077 views