hallo,
ik heb via een generator een contactformulier gemaakt voor een website die ik aan het bouwen ben.
de reden dat ik het formulier niet zelf heb gemaakt is omdat ik echt helemaal niks van php weet. in html/css ben ik ook nog een beginner.
nu is het geval dus dat ik een formulier heb gemaakt en de bestanden nu op mijn computer heb staan.
ik heb de volgende bestanden:
form.lib.php
admin.php
recaptchalib.php
form.php
nu is het probleem dat ik geen idee heb wat ik waar moet plaatsen.
form.php is het formulier zelf, die kan ik waar dan ook op de webpagina plaatsen en dan heb ik een goed formulier.
alleen die andere bestanden daar kom ik niet uit, admin.php is volgens mij(!) om in te loggen op de site waar ik hem gemaakt heb om aan te passen.
recaptchalib.php is de beveiliging (antispam, code van afbeelding overtypen) en form.lib.php is de reactie die mensen krijgen bij verzenden (bedankt voor het invullen...) en via dit bestand word ook een copie gestuurd naar de persoon die het in heeft gevuld.
dus dat is wat ik weet, alleen weet ik niet wat waar hoort.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want op een ander forum word ik al bijna een maand van het kastje naar de muur gestuurd (om het maar netjes te zeggen)
alvast bedankt voor jullie reactie's
gr sjoerd
4.883 views