Tja, het is alweer 3 a 4 jaar geleden dat ik het laatst gebruik maakte van IonCube. Is het altijd nog zo veilig als voorheen of is het nu allemaal al te kraken nu we zoveel verder zijn met processor kracht?
Of is er ondertussen een nieuwe en betere manier om scripts tegen diefstal te beveiligen (gaat om het verkoop van licenties)?
Dit komt van de website. Het lijkt er in elk geval dat er nog steeds updates van zijn. Ik gebruik het zelf niet en dat het ge-update wordt zegt niet dat het veilig, maar wel dat het nog gebruikt wordt. Al op de website zelf gezocht?
Heb een support ticket aangemaakt en deze werd binnen 2 uur beantwoord, erg snel dus.
Er zit een verschil tussen de Online Encoder en de nieuwe Version 7 Standalone, de Online Encoder is veilig maar zeker niet zo veilig als de Standalone, de Online Encoder maakt schijnbaar nog gebruik van een wat oudere versie van IonCube.
Mocht je dus licenties gaan verkopen is het aangeraden een Standalone te kopen (met Pro of Cerberus heb je ook veel extra mogelijkheden).
ik heb een programma gekocht(123 factuur online) en deze maakt gebruik van ioncube loader maar ik heb problemen met deze te installeren op eigen server wie kan mij helpen???
[size=xsmall]Toevoeging op 24/11/2011 07:00:30:[/size]
@ etienne
Zou je een apart topic kunnen openen op het forum, met uitleg van het probleem, relevante code en wat je zelf al geprobeerd hebt? Anders dan krijgen we allemaal vragen in 1 topic en dan wordt het een rommeltje :P alvast bedankt!