Ik ben bezig met een website en heb een design gemaakt(overigens zonder content, alleen layout)

Wat vinden jullie ervan:

Link naar layout(img)
Simpel, content blok is best klein en smal.
Verder zweeft alles een beetje in de lucht, wordt snel rommelig.

7
Simpel, kaal, waarvoor is het?

En waarom menu links uitlijnen en content in het midden? Stel ik heb een monitor van 1900 pixels, dan zit mijn menu helemaal links en de content in het midden. Dat werkt niet. Of maak een website die niet breder is als 990 pixels of 1 die in de breedte mee groeit.
Het is voor mijn eigen website. Waarop ik dingen test en scripts voor school maak.(Ik ben 13)

Ik maak het menu wel in het midden net als de content, maar is er nog wat anders aan te merken?
Ziet er niet uit -7 ga eens tutorials lezen probeer eens dingen na te maken die je mooi vind! ( Uiteraard niet om te verkopen enkeld om te leren ). 13 jaar 32 jaar of 80 jaar maakt niet uit, ja je bent jong en heb nog genoeg tijd om te leren, maar stop alsjeblieft met deze layout en begin opnieuw!
Maar, wat is er fout aan?
Bart Wout op 15/05/2011 18:20:50

Ziet er niet uit -7 ga eens tutorials lezen probeer eens dingen na te maken die je mooi vind! ( Uiteraard niet om te verkopen enkeld om te leren ). 13 jaar 32 jaar of 80 jaar maakt niet uit, ja je bent jong en heb nog genoeg tijd om te leren, maar stop alsjeblieft met deze layout en begin opnieuw!

Wat is dit voor een onzin. Meningen zijn altijd goed, maar dit is gewoon beledigen. Geef is argumenten, onderbouw je standpunten.

Reageren