Jee, het lijkt zo simpel maar inmiddels heb ik al 3 cd-roms verkloot.

Ik wil een aantal jpegs op een cd-rom branden in Windows 7 maar het lukt niet.

Ik heb 2x een freeware programmaatje gedwonload en net als laatste heb ik het met media player geprobeerd.

Er wordt wel iets op de cd gebrand want hij geeft aan dat er 20 mb op staat... maar als ik dubbel klik op het icoontje dan opent ie 'm niet.

Weet iemand een simpel gratis cd brand programmaatje wat altijd zou moeten werken?
Geen idee ik gebruik de brad software van windows/wmp werk bij mij prima wel ff soms cd-rom ff formateren.
mja kweet ook niet wat er aan de hand is... er zit ergens iets niet goed in mn systeem... zal wel een registry fuck up zijn ofzo
Je kan ze er toch ook gewoon op kopieren, werkt bij mij wel altijd gewoon.
Nee, dat is probleem 1. Dat werkt niet. Probleem 2 is (nadat ik het met een brand programmaatje heb gebrand) dat ie de cd niet leest. In Windows Verkenner ziet ie dat er iets op staat, maar als ik dubbelklik op het icoontje gebeurt er niks. Als ik Total Commander gebruik dan zie ik de jpeg's wel staan, maar ik kan ze niet openen. Rara... :-s
Waarom werkt het kopieeren plakken vanuit de verkenner niet?
Als dat niet werkt dan zou ik toch je Windows na laten kijken. (Ook even kijkend naar je topic over WMP).
Kopieeren en plakken via de Verkenner werkt bij mij altijd beter als die Freeware programma's waar vaak nog malware en spam bij zit.
En anders kijk even naar dit pakket.
Gebruik het zelf ook al jaren en je kan er werkelijk alles mee:
http://www.dvdvideosoft.com/free-dvd-video-software-download.htm
Dankjewel Maikel, maar het gaat dus ergens fout. Als ik bijvoorbeeld een lege cd in de brander stop, dan krijg je zo'n pop up die vraagt op welke manier je de cd wil branden. Ik kies dan een van de opties en als het goed is zou dan vanzelf Windows Verkenner moeten openen met de map waar je bestanden in kunt slepen... maar nee hoor, verkenner komt niet in beeld. Dus er zit iets anders al niet goed. Ik denk dat het een gevalletje "windows opnieuw installeren" wordt. Maar goed, de cd was niet eens voor mezelf en ik brand eigenlijk nooit meer cd's... dus ik laat het maar even zo.

[size=xsmall]Toevoeging op 24/05/2011 21:29:49:[/size]

Het probleem lijkt verholpen. Bij iemand anders kon ik de cd-rom die ik gebrand heb wel gewoon lezen. Ik heb op mijn computer de driver van de cd-rom speler ge-uninstalled en daarna weer geinstalled. Nu doet ie het weer en kan ik weer cd-roms lezen. Very strange...

Reageren