Hallo,

Ik probeer een server te draaien een game maar ik krijg steeds de volgende error:

MUS Socket Error - ELk socketadres [portocol/netwerkadres/poort] kan normaal slechts een keer worden gebruikt.

Ik heb echter geen idee hoe ik dit moet oplossen.
Weet iemand wat deze error precies inhoud en hoe ik dit oplos?

Alvast bedankt.
Gaat het hier om een Habbo Emulator? Of wat voor een game probeer je te draaien?
een vriend vroeg me een server te draaien voor een Habbo Hotel, voor een retro dus
Avicka Avickum op 29/05/2011 17:51:20

iemand vroeg me een server te maken voor een Habbo Hotel, voor een retro dus

Dat dacht ik al. Dit zijn illegale activiteiten en dus ook niet toegestaan op het forum lijkt mij. Ik denk dat je dat zelf ook wel weet
Ik weet dat het illegaal is maar hij helpt mij ook altijd met de server van mijn eigen spel, dus iets terugdoen (ook al is dat illegaal) lijkt me wel zo normaal.

En het doet er verder ook niet toe waar het voor is. Ik wil gewoon weten wat je moet doen om die error op te lossen.
Avicka Avickum op 29/05/2011 17:54:39

Ik weet dat het illegaal is maar hij helpt mij ook altijd met de server van mijn eigen spel, dus iets terugdoen (ook al is dat illegaal) lijkt me wel zo normaal

Maar dan zul je toch denk ik wel de hulp ergens anders vandaan moeten halen. Of het nou om een UberEmulator, Phoenix of Holograph emulator gaat. Het blijven Habbo servers en dus illegaal!

Kijk anders even hier

Reageren