Hallo mensen,

Ik ben samen met iemand bezig te cdoen. Dit zouden we graag met een programma willen doen zodat we samen aan 1 script kunnen werken tegelijkertijd. nu heb ik wel een programma genaamd gobby gevonden maar dit doet wat we zoeken maar is nog niet het perfecte programma voor ons. Weet iemand zo'n programma?

MVG,

Tim
Kijk eens naar subversion;)

Dat is dus wat iedereen zegt.. je kan toch niet met SVN tegelijkertijd aan 1 bestand coden en dat je ziet wat de ander ook typt ??
Google docs. Alleen mist de highlighting dan.
@Joris dan raad ik je eerder google wave aan.
Op de Mac kan je Coda gebruiken en dan via Bonjour iemand uitnodigen om mee te kijken/werken in het bestand. Ik vraag me alleen af wat reden is dat je tegelijkertijd in hetzelfde bestand moet werken.
We werken samen met een redelijke groep en wonen ver van elkaar af. Het is makkelijk om met de persoon mee te kijken via een programma zoals coda idd (we werken met windows...) ipv het bestand heen en weer sturen of met teamviewer helpen.

Zo hebben we een code programma voor normaal en kunnen we elkaar makkelijk helpen
ik vind google wave heerlijk werken, miss is er ergens een extentie die het verandert in kleur, maar toch

Reageren