? HEEEEEELP Door Onbekende gebruiker op 03-10-2003 12:09 1.894 views ik heb een dealer site www.koekiemonsterspel.tk maar heb een probleem is weet niet hoe ik kan zorgen dat mensen maar 1x koekjes per dag kunnen kopen Link gekopieerd
Bas Kreleger 03-10-2003 12:16 gewijzigd op 03-10-2003 12:17 nou... als iemand een koekje koopt zoals jij het zegt moet je een koekie zetten ;) zoiets als dit: dis voor 1 dag: <? setcookie("koekje", "gekocht", time() + 1 * 86400); ?> als iemand een 'koekje' wil kopen doe je dat zo: <? if ($HTTP_COOKIE_VARS[koekje]) { echo "Je kunt maar 1 koekje per dag kopen."; } else { echo "Koop een koekje."; } ?> edit: vlgnd keer geen HEEEELP als topic bericht :) graag een bijpassende titel bedenken zoals: hoe voorkom ik dat... Link gekopieerd
W Web Smile 03-10-2003 13:46 cookies kun je verwijderen, een beetje computerventje weet dat. Ik zou zeggen, ip adressen in een mysql tabel douwen. alleen ip's kunnen ook verwisselen :) Alleen cookies verwijderen is een stuk makkelijker als ip verwisselen :P Link gekopieerd