Hallo mensen. Ik weet niet exact waar ik dit moet posten dus als het in het verkeerde forum staat dan sorry ervoor.
Ik ben langzaamaan bezig om ajax en dergelijke te leren (voor AJAX heb ik het boek 'AJAX and PHP building modern web applications' gebruikt, wat me erg was bevallen.).
In dit boek stond dus ook een introductie hoofdstuk tot JQuery en ik zou hier dus graag meer info over willen zoeken (voornamelijk omdat dit het ajax gedeelte makkelijker zou maken). Maar ik zoek op dit moment naar goede boeken maar weet niet exact of hier goede boeken voor bestaan.
Op dit moment heb ik deze op het oog:
http://www.computerboek.nl/boek/9781847196705/learning_jquery_1.3_jonathan_chaffer
Weet iemand toevallig of dit wat is? De reden dat ik twijfel is omdat het over 1.3 gaat en jQuery nu al op 1.6 loopt (volgens de website.) Dus mijn vraag is :Weet iemand goede boeken om Jquery mee te leren? Ik weet dat er online tutorials zijn maar ik vind een boek veel prettiger werken (heb wel al op W3cschool heel even een basic tutorial doorlopen, maar wil toch graag een boek hebben :).
Dus als iemand goede suggesties heeft hoor ik deze graag :)
806 views