Ik heb een zeer groot bestand met o6 nummer, waarvan ik niet weet of ze nog in gebruik zijn.

Kan iemand mij helpen aan een programma, waarmee ik ze zou kunnen controleren? Of weet iemand, waar ik zo een programma kan vinden?

alvast bedankt
zien of een gsm nummer bestaad ?? dat is onmogelijk
Iedereeen af bellen
je kan een emailadres toch ook controleren, waarom zou dat niet met een 06 nummer kunnen.

Iedereen afbellen zou mooi zijn, maar dan wel middels een programma, wat ik dus niet heb en ook niet kan maken.

toch bedankt voor je reactie.
Iedereen SMS'sen en vragen een url te bezoeken om in het bestand te blijven?
@Mitch
Misschien beter een SMS terug laten sturen

@Paul
Hoe denk jij een e-mail adres te kunnen controlleren? Mailtje sturen, als er iets terugkomt (onbezorgbaar) dan fout werkt ook niet want als je CathAll hebt krijg je de mail toch
Ik heb een ander probleempje ik zoek een gsm nr van een vroegere vriend van mijn schoonmoeder alleen hoe zoek je zoiets ik weet alleen z'n naam en ongeveer waar die woont help.
Via php zou je echt niet kunnen controleren of een 06-nummer bestaat. Je zou iets met Skype of voip kunnen proberen, maar php is geen optie...

De telefoongids heeft zo'n nummer, je weet wel van dat deuntje 0900-1313. Je zou dat 's kunnen proberen.
Via php kan het wel, immers kan je ook (welliswaar via een omweg) smsjes sturen als je een phone heb en een kabel verbinding (en eentje die overweg kan met AT commandos geloof ik). Makkelijker is het als je in het bezit bent van een gateway.

Punt is alleen dat het moeilijk te controlleren is. Je kan dan iedereen in die lijst een smsje sturen, maar waarschijnlijk gaat niemand reageren op die sms...

Reageren