Frameset in index.html (of .php, wat je wilt) en daarin de gewesnte pagina laden.
ff vraagje aan Jelmer:

Als de module voor ModRewrite niet staat geïnstalleerd op je server, is dat dan te instaleren? Of moet je dan aan host updat gaan vragen en zo...

Heb betaald Lycos, maar staat geen 1 Module geinstaleerd als ik phpinfo bekijk :S
Ik heb ook betaalde lycos, en die lui hebben gewoon ook nog SAFEMODE aan staan, grrr, echt zwaar irritant.

Maar volgens mij moet je daarvoor een appart dll-bestandje hebben, en dat in de modulesdir van php zetten, en dan een regeltje in php.ini uncommenten.

Maar het zou ook kunnen dat je php moet compillen met een of andere switch zoals --with_mod_rewrite oid.

In ieder geval kun je geen mod_rewrite op lycos gebruiken. Als je iets in die richting al in een htaccess bestand zet, geeft lycos error 500.

Belachelijke host...
Lycos heeft ModRewrite aan.
Ze hebben alleen een aangepaste PHP(info) :)
Gewoon proberen.
Bij mij werkte het niet. Ouja, het blijft een belachelijke host, dat je moet betalen voor safe-mode. Nu draait gallery en gallery2 niet eens, en nog heel wat meer.
Ach het was een jaar gratis :D

Heb het al geprobeert Mitch :P
Anders zou ik het niet vragen...

Maar ik kreeg geen error 500 hoor Jelmer...

En als je in je webcenter gedeelte kijkt naar MySQL versie zegt hij 4.0, terwijl in de phpinfo 3. nogwat staat... Kan dat? Of zitten ze gewoon te liegen...
Willem-Jan schreef op 27.05.2005 15:33
Heb betaald Lycos, maar staat geen 1 Module geinstaleerd als ik phpinfo bekijk :S

Willem-Jan schreef op 27.05.2005 15:48
Ach het was een jaar gratis :D

Hm...

Reageren