Heyy all,
Ik kom helaas maar niet uit het volgende: voor een klant ben ik bezig met een website inclusief een kleine webshop. Bij een bepaalde bestelling krijgt de klant een actiecode meegestuurd. Nu is het de bedoeling dat ze deze actiecode in kunnen vullen op de website en daarmee op een aparte pagina pagina komen (die afgeschermd is voor normale gebruikers).
De website heb ik opgezet en uitgewerkt in Wordpress, dus ik heb me al rot gezocht voor een plugin die dit voor me kan doen, maar ik kom niet verder dan een soort van login plugin, maar dit is niet wat ik zoek.
Nu dacht ik, dit moet ook heel makkelijk kunnen met php.. Ik heb echt minimale ervaring met php, dus helaas kom ik er zelf niet uit. Nu hoop ik dat jullie me verder kunnen helpen. Het lijkt mij dat je een input veld moet gebruiken en hier een php code aan toevoegen, ik zat zelf te denken aan een if else statement.. Iets van if "name van het input veld = ACTIECODE" echo('AFGESCHERMDE PAGINA'); else echo "verkeerde code, probeer het nogmaals".
Ik heb alleen niet de skills om het verder uit te werken. Kan iemand me hiermee helpen? Of iemand wellicht hier ervaring mee wat betreft Wordpress?
Thanks a lot!
2.622 views