Door
paul prive
op 25-07-2011 12:49
gewijzigd op 25-07-2011 13:08
4.467 views
Beste
ik heb dit formulier in elkaar gestoken en dit werkt naar behoren,
alleen zou ik graag willen dat het stuk validatie regel 41 tot 187 ergens anders willen hebben alleen weet niet hoe ik dit het best kan doen.
ook had ik graag deze validatie via Ajax laten lopen maar zou niet weten hoe ik dit moet aanpakken, vooral op het vlak van email.
hoe kan ik de gegevens die de klant heeft ingevoerd na het versturen als overzicht laten weergeven en als de klant dit wederom bevestigd dat dan de gegevens pas in de DB worden opgeslagen.
dan werkt het wel goed
wat had ik fout gedaan in de eerste regel?
en hoe ga ik te werk om nu een overzicht van het ingevulde op een volgende pagina als samevatting te krijgen? voordat ik alles definitief verstuur naar de db?
wat moet ik doen om de gegevens van deze Array weer te geven op "overzicht" pagina waar de klant kan zien wat hij/zij ingevuld heeft?
moet ik dan met een sessie gaan werken? of kan dit ook op een andere manier?
[size=xsmall]Toevoeging op 27/07/2011 08:44:16:[/size]
ik moet dus gebruik maken van sessies
van wat ik er van gelezen heb moet ik een session_start() doen aan het begin van mijn pagina, zet ik deze op de pagina waar ik mijn formulier heb staan of moet ik deze zetten in de pagina waar de validatie van mijn formulier gebeurd?
is dit goed of moet ik een andere aanpassing doen?
[size=xsmall]Toevoeging op 27/07/2011 10:59:00:[/size]
Als ik een session_start doe aan het begin van mijn formulier worden dan de bestanden die in de include_once vermeld worden ook hierbij gerekend of vallen die erbuiten?